torsdag, oktober 9

Vad äter du till frukost?








Här kommer lite inspiration (för den frukostuttråkade), något fängslande (för den som intresserar sig för mänskliga val) eller bara någon lite lustigt och roligt. Sprang på denna underbara fotosamling av John Huck. Människors frukostvanor kan vara informativa och det tycker tydligen John Huck också. Mina egna har genom livet definitivt varit nära sammankopplad med min livsstil i övrigt.

Gillar ni Breakfast kommer ni troligtvis att gilla hans samling Couples också. Den är en hit! Vad vi ser som attraktivt ligger inte så långt från vad vi ser i oss själva. Eller är det jag som ser vad jag vill se? Hursomhelst, kanske kommer framtiden att se annorlunda ut, efter att vi ser effekterna av kontaktsök som resultatet av mer eller mindre lyckad Photoshop-retuscherad bild av oss själva på nätet. Eller också har detta ingen effekt alls. Jag ser fram emot Couples 2.