lördag, december 13

Fredag!



Idag har varit en dag fylld med aktiviteter. Dock med blandad fram- och motgång:
  • Motgång: Försover mig en halvtimma
  • Framgång: Börjar dagen med en timmas motion
  • Framgång: Kramas vid trafikljusen
  • Framgång: Får en lyxig frukosttallrik serverad
  • Framgång: En gruppinlämning till skolan färdigställs i tid med tillfredställande resultat
  • Motgång: Låser mig mentalt när min körskollärare skriker "damnit", "you are a danger in the traffic" and so on and so forth
  • Motgång: (Uppläxning) Jag tänker för sakta för att vara en säker förare
  • Motgång: (Insikt) Jag undviker helst att bli förare
  • Framgång: Lyckas koppla bort körskolläraren och körningen går bra
  • Framgång: Körskollärare inklusive jag själv är framme och hemma välbehållna
  • Framgång: Trots bruten trafiksjälvkänsla ser jag fram emot helgen
  • (Förmodad) framgång: Ska till Åsa ikväll på avskedsfest/pool party
It´s Friday! Trevlig helg mina vänner!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Man skall nog ta körkort när man är 18 år och inte har utvecklat sitt konsekvenstänkande fullt ut än. Det är läskigt att ta körkort när man är äldre alltså- tänker alldeles för mycket på allt!

Ellmania sa...

Åh, Anna, -hemska hemska körskollärare. Trafikfara? Humpf. Jag bävar inför dagen då det är min tur. Då ännu äldre och ännu mer konekvenstänkande och ångestfylld ;) Tur att du fick ett pool-party att skölja bort obehagligheterna med!

Anonym sa...

Jag är övertygad om att Du fixar Ditt körkort lätt om Du bara släpper Din mentala spärr.
// Din allra första (misslyckade) bilskollärare