söndag, januari 24

Fru i ny skepnad



Bild: Bostonherald.com

Jag har gått från att bara vara bollformad till att bli något mycket värre: Har ni sett filmen Wall-E? Kom precis på mig själv att bara sitta här och jäsa, helt inne i min datorvärld. Efter några timmar tittar jag upp och ser att Kalle städat undan precis allt som jag stökat fram: Glasskålar, skedar, stryktvätt, strykbräda ... Han har till och med lagt fram mina glasögon och fjärrkontrollerna till TV:n som jag för någon timma sedan grymtade något om att jag eventuellt ville titta på. Utan att orka lyfta rumpan då. Jag håller på att förvandlas till en kopia av människorna i filmen Wall-E. Utvecklingen går således inte direkt framåt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, skrattade gått åt inlägget:) inte lång tid kvar nu! kram Hanna

Caroline sa...

åh anna...snart får du va du igen =) any day now! Massa kramar

Sandra sa...

Det är lov att sitta på rumpan när man gått nio månader gravid alltså! Ta det lugnt... snart är den tiden för evigt förbi ; )
Kram Sandra

Sofia sa...

Hej anna! Nu är jag inne hos dig o tjuvkikar. Är det bebi på G...Spännande!

Tack för ditt meddelande på bloggen! Det är härligt att kunna säga att man är stolt över sig själv.

Lycka till med bebin!

Kram Sofia