lördag, januari 2

På förfrågan: Förändring del 1



Kalle slipar golv i sovrummet



Jag spacklar lite i taket i sovrummet



Sovrummet målat i färgen "Fjäder" från Alcro och golven slipade och betsade



Ett tag bodde vi i enbart i sovrummet och hade tillgång till micro i hallen. På bilden: Frukost innan jobb



Vyn från sovrummet in till vardagsrummet/köket som också fått golvet slipat



Jag vilar i soffan i vardagsrummet innan vi målade och bredspacklade väggarna



Väggar i vardagsrum/kök äntligen spacklade



Dags att grunda med takfärg i hela rummet



Väggarna har fått färgen "Shi-take" från Alcro



Årets gran pyntas



Och jag växer



Och växer (bild från 1 januari)









Gott nytt år och god fortsättning!

4 kommentarer:

Emmie sa...

Anna du börjar bli riktigt frodig :), men lika strålande fin som alltid! Det ska bli såå spännande att se renoveringsresultatet live! God fortsättning... Kram E

Anonym sa...

Hej Anna! Jag följer din fina blogg och måste säga att ert place ser jättefint ut och din mage också! Du är inte alls så tjock-gravid som mig... hihi. Kram Elin

Jenny sa...

Oj oj vilken home makeover! Så oerhört produktiva ni är. Ser du står på stege, spacklar och målar tak. Du är minst sagt spänstig du Anna och superfin! :) Stor kram från Jenny

Anna Johansson sa...

Emmie: Du är välkommen närsomhelst! Ska bli kul att se vad ditt inredningstränade öga har för tips och idéer. Jag behöver hjälp!

Elin: Vad roligt att ha dig här!

Jenny: Tack! Just nu orkar jag inte ta ett steg dock. Men det är ju snart klart. Hoppas jag :-/