onsdag, februari 11

Odense

Sista helgen innan flyget tillbaka till USA spenderade jag i Odense. Caroline är äntligen färdig med sina medicinstudier och det avslutades med baluns! Nästan hela Mölndals-gänget följde med för att fira. Vi fick lära oss peel banana-dansen och jag övade mig också lite på danska.



Caroline rockar fett!



Jag, Linda och Madde poserar



Christoffer, Annika och Sandra



Nästan alla samlade: Sandra, Annika, Caroline, Ulle, Madde och jag som också vill vara med. Tack för en härlig återträff och ett roligt firande!

Samtliga bilder från Sandra Jillneviks kamera (tack Sandra!).

3 kommentarer:

Caroline sa...

åh vad det var kul att ni kom! Nu ska vi bara få veta när vi har semester så vi kan ta en tur till USA. Hur e det i san fransisco? Fick knappt pratat med dig o lördags ju! Du e på skype väl? Kanske vi kan ta ett snack =)
Kramar!

Sandra sa...

Hehe, tänkte väl att det var väldigt likt de bilder jag tog! Men skall jag maila resten också? Fy, jag är nog senil dement... lovade ju att skicka med en gång jag... : (
Kram

Anna Johansson sa...

Caroline: Tacl själv för din superfina fest. Jag grämer mig fortfarande över att jag missade alla tal. Å andra sidan fick jag ju peel-the-banana-dansen. Jag ska söka upp dig på Skype och ringa snart, kanske till helgen?!!

Sandra: Du får gärna maila fler! Jag älskar ju bilder.

Kram på er!