fredag, september 26

Hemmet är världens viktigaste plats

I lägenheten dom för tillfället har
små solkatter i taket runt far
dessa kommer från poolen två våningar ner,
i lägenheten har dom alltid full överblick över vad som sker.
Nattliga bad: Här kommer ingen undan,
en hemmafrus hökögon utan blundan.

Mycket har fixats och donats i dagarna två
helgen var ingen vila om man säger så
På IKEA fanns orden som är kompatibla med varje inredningsnörd:
"Your home is the most important place in the world"
Detta tog dom på stort allvar,
när dom köpte ett och annat tillbehör
till deras stora stora säng [king size extravaganza].

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ser mysigt ut med frukost på balkongen.

Hälsningar // Inger och pappa

Maria sa...

Men vännen, jag undrar så hur det är? Vilken mail använder du nu? Hoppas ni har det bra, är så nyfiken att jag håller på att dö. Snälla underhåll en annan hemmafru med någon rad.

kramkram

Anonym sa...

Yo siss!

Whazzup? Ser riktigt nice ut. Blir lite avis på hur mjuka och goa ni kommer att bli av all friterad mat :)

Jag har førresten nytt nr:
+4791362405

Hør av dig ngn dag nær du har det tråkigt

/ D-dawg

Anonym sa...

Annis, min Annis, har du det bra?
Tänker så på dig! Vill så gärna höra hur du har det.

Vi ska på date hos Fis-Mia helgen den 17 oktober, vi kommer att tänka på dig i oändliga massor.

Kram å puss min vän och sköt om dig.
Från Jenny

Anna Johansson sa...

Pappa och Inger: Det är underbart, både med balkongen och värmen. Ni får komma hit och äta frukost med oss!

Maria: Min mail du skickade till var rätt. Det kommer ett långt och rafflande svar snart!

D-dawg: Vi blir pluffsiga och mjuka båda två. Och det går fort. Båda har tagit tag i saken och bokat tid på gym i nästa vecka. Vi får se hur det går.

Jenny: Jag kommer verkligen att sakna er på träffen! Behövser i en lämplig stand-in eller fixar ni det ändå?